.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روستاي زيارت استان گلستان صاحب هتل شد

روستاي زيارت به دليل آب و هواي ييلاقي و خوش آب و هوا همه ساله به خصوص در روزهاي تعطيل و گرم توريست زيادي را به سوي خود مي‌كشاند.
به همين منظور سرمايه‌گذاران بخش خصوصي اين استان به فكر ايجاد هتلي در روستاي زيارت با سرمايه حدود 700 ميليلون تومان افتادند. هتل قابوس گنبد نيز در استان گلستان با حدود 200 ميليون تومان سرمايه به فهرست هتلهاي گلستان افزوده شد.
"جواد شكيبازاده"، رئيس اتحاديه هتلداران استان گلستان به ميراث خبر گفت:« هتل زيارت در اين روستا تنها مركز اقامتي مناسب گردشگران است. تا به حال گردشگراني كه قصد اقامت در اين روستا را داشتند از منازل استيجاري روستا استفاده مي‌كردند.»
شكيبازاده در اين باره بيان كرد:« با اجرايي شدن بحث ساماندهي به منازل استيجاري قصد داريم در روزهاي آتي با همكاري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان گلستان تعداد منازل استيجاري شناسايي شده دراين روستا را ساماندهي كنيم.»
بنابراين گزارش برخي از هتلهاي استان گلستان مانند هتل جهانگردي و استقلال مينودشت در حال مرمت و بازسازي هستند. از سال 80 تا به حال سه هتل جديد در اين استان به بهره‌برداري رسيده است.
استان گلستان داراي 980 تخت اقامتي در قالب يك هتل 4 ستاره، 2 هتل 3 ستاره و سه هتل يك ستاره و 9 هتل 2 ستاره است.
شايد زمان ساخت هتلهايي كه 40 سال از قدمت آن مي‌گذرد استاندارد بر اين بود كه داراي تعداد مشخصي اتاق باشند اما در حال حاضر با افزايش جمعيت و تغيير استانداردهاي هتلسازي گفته شود تعداد اتاقها از آن ميزان بايد بيشتر باشد بنابراين اگر زمين براي افزايش اتاق داشته باشد بايد اين كار انجام شود. مدير هتل جهانگردي در اين باره بيان كرد:« براي بازسازي و افزودن هزارمتر مربع به مساحت هتل جهانگردي يك ونيم ميليارد تومان هزينه خواهد شد.»
مدير هتل جهانگردي به خبرنگار ميراث خبر گفت:« استانداردسازي هتلها به اين معناست كه كيفيتها را ارتقا دهيم و هتلي كه سالها از زمان ساخت آن مي‌گذرد تجهيز، مرمت و بازسازي شود تا بتواند كيفيت تجهيزات بهتري را به مسافر عرضه كند.»
وي همچنين اظهار كرد كه هتلهاي گرگان از شهرستانهاي استان گلستان در ايام تعطيلات 100درصد اشغال هستند./
خبرگزاري ميراث فرهنگي _ گردشگري


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.